Verzenden & retourneren
Shipping to countries in Europe
We ship orders, not only to the Netherlands, but also to the rest of Europe. Send an e-mail to [email protected] for more information about placing an order and shipping/ tax costs.
Verzenden
Nadat we je order hebben ontvangen zullen we deze zo snel mogelijk verwerken. We versturen je order binnen 1 of 2 werkdagen.
Zodra je pakket onderweg is, ontvang je een e-mail met het trackingnummer waarmee je je pakket online kunt volgen.
Bedrag van verzending binnen Nederland is € 6,25. Bestelligen boven de € 150,- versturen we gratis.
Verzending naar andere landen wordt bij de check-out berekend.
Je kan er ook voor kiezen om je pakket zelf af te halen in onze winkel.
Onze openingstijden zijn:
ma 12:00 – 18:00 uur
di-zat 10:00 – 18:00 uur
zon 12.00 - 17.00 uur
Retouren
Als het aangeschafte item toch niet helemaal is zoals je had verwacht, dan heb je de mogelijkheid om je artikel(en) binnen de officiële zichttermijn van 14 dagen retour aan te melden. Na aanmelding van je retour, ontvangen we je artikel(en) het liefst zo snel mogelijk retour maar uiterlijk binnen 14 dagen na retour aanmelding.
Let wel; Retour verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant. Zorg dat je altijd een tracking nummer hebt als je het pakket retour stuurt.
Volg daarbij de retour procedure zoals hieronder omschreven staat.
Het pakket kan gestuurd worden naar onderstaand adres:
Daen's, Korte Minrebroederstraat 17, 3512 GG Utrecht, Nederland
Retour Procedure
- log-in op je Daen's account.
- Klik op Bekijken naast de order waarvan je artikelen retour wilt sturen.
- Klik rechtsonder op de knop Artikelen retouren om je retourzending aan te maken.
- Geef aan welke artikelen je retour wilt sturen. Dit doe je door het aantal aan te geven in het drop- downmenu van het betreffende artikel. Artikelen die je wilt houden, laat je op 0 staan.
- Geef de retourreden aan betreffende artikel retour wilt sturen.
- Bij Retouractie kan je kiezen voor "retour sturen".
- Alles ingevuld? Klik dan op Verstuur. De retour komt in je account te staan en wij ontvangen een bevestiging daarvan.
- Stuur het item, liefst in de verpakking waarmee het verstuurd is, retour naar ons. De kosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.
- Na ontvangst van de retourzending, controleren wij de teruggezonden artikelen en betalen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk (binnen 10 werkdagen) aan je terug op de rekening waarmee betaald is.
- Mocht je een item retour brengen in de winkel kunnen wij geen contant geld retour geven. We storten het aankoopbedrag aan je terug via de rekening waarmee de order betaald is.
Voorwaarden retour
Hieronder vind je de voorwaarden die wij hanteren bij het verwerken van een retour.
Stuur je een artikel retour dat niet aan onderstaande voorwaarden voldoet, is het mogelijk dat we niet het volledige bedrag aan je terug storten.
- het artikel bevindt zich in originele staat. Het is niet gedragen of gewassen. Heeft geen gebruik- en/of draagsporen.
- het originele merk- en prijskaartje is intact en zit nog aan het artikel.
- het artikel bevat geen vlekken of een sterke parfum geur.
- schoenen zijn alleen gepast en niet belopen. De schoenzolen zijn niet beschadigd.
- oorbellen kunnen wegens hygiënische redenen niet geretourneerd worden.
- 14 dagen, na aanmelding van je retour, dienen wij de item(s) ontvangen te hebben.
Ruilen
Wil je toch liever een andere maat of kleur van een bepaald item? Meld het item dat je hebt retour aan en maak voor het gewenste item een nieuwe bestelling.
Klachten
Mocht je een klacht hebben of zijn er gebreken aan het ontvangen product, dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst per email ([email protected]) aan ons te melden. We zullen dan naar een passende oplossing zoeken. Indien is aangetoond dat het artikel niet aan de overeenkomst voldoet, hebben we de keuze om het betreffende artikel te vervangen voor een nieuw artikel. Mocht dit niet realiseerbaar zijn, zullen we het aankoopbedrag van het betreffende artikel (plus eventuele verzendkosten) aan je crediteren.